23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kvickly donerer penge fra festival-salg til udsatte børn

Kvicklys sandwichsalg på årets Roskilde festival nåede en omsætning på knap 700.000 kroner.

Det var fart på sandwichsalget i Kvickly-butikken på dette års Roskilde Festival, skriver Butikslederen.

I alt blev 23.808 sandwich til en samlet omsætning på 716.188 kroner langet over bordet i Kvickly-butikken på festivalen.

Heraf har butikken valgt at donere 100.000 kroner til udsatte børn via Røde Kors.

- I Røde Kors oplever vi, at flere og flere familier henvender sig til os, fordi de har brug for hjælp til sommerferien. Børnene har brug for ferien som et pusterum i en ofte svær hverdag. Og det at kunne komme tilbage efter sommerferien og fortælle om de gode oplevelser, de har haft - ligesom deres kammerater - er helt afgørende for børnenes trivsel. Derfor er vi meget taknemmelige for den flotte donation fra Kvickly Kæden, siger Benedicte Ohrt Fehler, der er udviklingskonsulent i Røde Kors.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157|instance-web04